Renault to create the basic content for the passengers without a ticket
Renault to create the basic content for the passengers without a ticket

Компанія Renault придбала 40-відсоткову частку у французькій медіагрупi Challenges Group. На її базі буде створено «лабораторію для тестування інновацій», яка буде займатися розробкою нових типів контенту і відповідних технологій. У майбутньому ці напрацювання планується використовувати в безпілотники марки.

Challenges Group видає п'ять тематичних журналів про економіку і історію: Challenges, Sciences & Avenir, La Recherche, L'Histoire і Historia. У Renault вважають, що з розвитком автономних автомобілів люди будуть більше часу витрачати на інші активності. Одними з них можуть стати освітні та інформаційні програми.

Безпілотники Renault повинні з'явитися на дорогах протягом найближчих п'яти років. Вже зараз компанія веде активну роботу над технологіями, які дозволять автономним машинам об'їжджати перешкоди на дорозі так, як це роблять професійні водії.

Також недавно марка представила концепт-кар Symbioz. Прототип, оснащений автопілотом четвертого рівня і системою віртуальної реальності, за задумом розробників, повинен стати частиною розумного будинку. Автомобіль оснащується двома електромоторами, сумарна віддача яких становить 680 кінських сил і 660 Нм крутного моменту. Їх живить блок батареї ємністю 72 кіловат-години. Водій може вибрати один з трьох режимів руху: стандартний, спортивний і автономний. В останньому внутрішній простір автомобіля оптимізується для більшого комфорту, а також стає доступною вбудована система віртуальної реальності.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more