Автовиробник Hyundai працює над сервісом, який дозволить водіям розплачуватися кредитною карткою в автомобілі. У салоні авто буде спеціальний інфотейнмент-екран, за допомогою якого можна буде, наприклад, знаходити точки продажу кави, заправки або паркувальні місця і оплачувати їх. Надалі сервіс можуть розширити до резервування столиків в ресторанах, доставки їжі, зарядки електромобілів і т.д.
Над цим функціоналом Hyundai працює спільно з компанією з виробництва програмного забезпечення для автомобілів Xevo. Разом вони розроблять комерційну платформу, яка б пов'язала водіїв і бренди. Xevo також допоможе Hyundi розробити платформу під гаманець для безпечного зберігання даних кредитної картки клієнта і його аккаунта PayPal.
Як тільки наші автовласники спробують зробити замовлення, використовуючи сенсорний екран свого автомобіля, який покаже напрямок до потрібного місця - їм це неодмінно сподобається. Пропозиція простих у використанні способів оплати в якості частини навігаційної системи спростить досвід водіння і дозволить водієві максимально стежити за дорогою
Маніш Мехротра
директор по цифровому бізнесу Hyundai Motor America
Платежі в авто стають все більш поширеними: Chevrolet і нафтовий гігант Shell запускають систему, яка дозволить водіям оплачувати паливо через сенсорний екран в їхньому автомобілі.