У найближчі п'ять років японський технологічний гігант Panasonic має намір збільшити обсяг продажів свого акумуляторного бізнесу в 2,5 рази - до 1,4 трлн ієн (12,6 млрд доларів США) у 2022 фінансовому році.
За словами виконавчого віце-президента корпорації Есио Іто, драйвером зростання повинні стати автомобільні акумулятори, яким компанія приділяє все більшу увагу. Panasonic також планує збільшити операційну маржу цього напрямку в чотири рази - з 2% в минулому фінансовому році до 8% у 2022 році.
Ці показники стали частиною плану японської корпорації по збільшенню сукупної виручки її автомобільного бізнесу, що включає розробку і виробництво всіляких продуктів і рішень для автопрому, в т.ч., сенсорів і камер, що використовуються в системах підтримки водія, до 2,5 трлн ієн до 2022 році. До кінця поточного фінансового року Panasonic також інвестує 241 млрд ієн в збільшення виробництва акумуляторів на власній фабриці в Даляні, Китаї та ін., а також на підготовку до запуску виробництва в префектурі Хиого в 2020 році.
Раніше Panasonic вже інвестував 1,6 млрд доларів США в створення Гігафабрики, спільного підприємства з компанією Tesla. Можливість додаткових вкладень може бути розглянута, якщо від автовиробника надійде відповідний запит, зазначив Есио Іто.
Нагадаємо, що в минулу неділю компанія Tesla вийшла на запланований рівень щотижневого виробництва в 5000 седанів Model 3 - на кілька годин пізніше дедлайну, позначеного СЕО компанії Ілона Маском. Корпорація Panasonic - ексклюзивний постачальник акумуляторів для поточних моделей електромобілів Tesla.