Коли в серпні минулого року Група PSA взяла під своє крило Opel, вона також придбала контроль над інженерним центром в Рюссельсхаймі в Німеччині - одним з найбільших центрів з досліджень і розробок для автомобільної промисловості в Європі.
Французи поділилися своїми платформами з німцями, щоб зробити їх більш конкурентоспроможними, прийшов час Opel повернути борги. І це станеться за допомогою інженерів, що працюють в Рюссельсхаймі.
Наступне покоління чотирициліндрових бензинових двигунів, які прийде в майбутні автомобілі Peugeot, Citroen, DS, Opel і Vauxhall, в даний час розробляється в Німеччині. Ринки, які отримають його з 2022 роки (саме до цього часу вони повинні бути готові) - Китай, Європа і Північна Америка.
Додавання Північної Америки в список відповідає планам PSA, оголошеним на початку цього року. За словами французів, бренди Citroen і Peugeot «повернуться через десятиліття в США» після того, як пішли звідти в 1991 році.
Це сталося через те, що в той час компанія переживає різкий стрибок продажів в Європі, викликана низкою нових моделей, тоді як американську громадськість вони зовсім не залучали. Той факт, що в минулому році PSA став другим за величиною автовиробником в Європі, надає йому впевненості, що його план повернення США окупиться.
Двигун, що розробляється в даний час в Німеччині, повинен стати частиною лінійки гібридних силових агрегатів, які прийдуть в моделі п'яти брендів. Opel каже, нове сімейство двигунів буде оптимізовано для роботи в поєднанні з електромоторами. Нова порода трансмісії приєднається до використовуваного в даний час турбованим блокам PureTech.
«Рюссельсхайме вже займав значне місце в глобальному розвитку двигунів, ще коли ми були частиною GM, - каже Крістіан Мюллер, інженера-конструктора Opel. - Для розвитку нового покоління чотирициліндрових бензинових двигунів ми можемо використовувати одне з наших ключових економічних переваг [- партнерство]. Економічна ін'єкція в гібридні технології зміцнить досить сильну позицію PSA Groupe в зниженні викидів CO2 ».