The newest buses in Ukraine for 2017: a review of the prime minister
The newest buses in Ukraine for 2017: a review of the prime minister

Отже, у 2017 році підготовлений до виробництва газовий автобус «Богдан А22115». Цьому передувала велика робота, проведена разом з фахівцями індійської компанії AshokLeyland. Агрегатна база з двигуном Євро 5 саме цього виробника використовується при виготовленні нового автобуса.

«Богдан А22115» - це міський автобус з низьким майданчиком в задньому звисі і габаритною довжиною 8,21м, в якому встановлений двигун, який працює на метані. Для потреб пасажирів на інвалідних візках встановлений трап для заїзду, а в передній частині автобуса обладнані спеціальні місця для людей з обмеженими можливостями. Для зручності людей з вадами зору та слуху автобус додатково оснащений аудіо та відео пристроями.

В якості додаткової опції, на модель А22115 можна встановити відкидні сидіння на задньому майданчику. Загальна пасажиромісткість становить 56 осіб, з них 18 місця для сидіння

На весняній виставці CityTransUkraine в Києві Мінський автозавод в особі української компанії АВТЕК презентував автобус МАЗ-203965. Це 12-метрова низькопідлогова машина на 93 пасажира (місць для сидіння - 26 або 28). Гордістю мінського автобуса є двигун на стиснутому газі - Mercedes-BenzV 906 LAG, який розвиває 279 л. с. і відповідає еконормам EEV. З мотором агрегатується автоматична коробка передач Allison.

У Києві, 28 листопада ПАТ «Черкаський автобус» представив свою новинку - низькопідлоговий автобус ATAMANA140. Машина розроблена у співпраці з турецькою компанією AnadoluISUZU. Модель має довжину 9,5 м і низький рівень підлоги в передній і середній частині салону. Пасажиромісткість - 74 людини, включаючи 17 місць для сидіння. Є відкидний пандус і місце в салоні для перевезення інвалідних колясок.

ATAMANA140 комплектується 4-циліндровим турбодизелем ISUZU 4HK1E5S стандарту Євро 5. Робочий об'єм - 5193 см куб. Потужність - 204 к.с. Максимальний крутний момент - 637 Нм при 1600 - 2600 об / хв. Коробка передач - механічна, 6-ступінчаста, в якості опції можлива і автоматична. Підвіска коліс - пневматична, передня - незалежна.

На презентації в Києві був показаний пілотний зразок ATAMANA140. Найближчим часом ПАТ «Черкаський автобус» збирається налагодити виробництво даної моделі.

Корпорація «Еталон» в рамках традиційної підсумкової прес-конференції, яка в цьому році пройде 26 грудня в Києві, презентує автобус А08432 «Тюльпан» екологічного стандарту Євро 6. Варто зазначити, що світовий дебют автобуса А08432 Tulip ( «Тюльпан») Євро 6 пройшов на найбільшому міжнародному салоні BusworldEuropeKortrijk 2017 жовтні цього року в бельгійському місті Кортрейк. Довжина нової машини - 10,02 м. Місць - 57 (для сидіння - 36). Є підпільні багажні відсіки на 3,6 кубометра. Споряджена маса - 8950 кг. Підвіска залежна, передня - ресора, задня - рессорно-пневматична. Турбодизель PACCARPX5 157K1 (Євро 6) - 4-циліндровий, робочим об'ємом 4,5 л і потужністю 213 л. с. (760 Нм). Коробка передач - механічна, 6-ступінчаста. Гальма - пневматичні, з системами ABS і ESP. Максимальна швидкість - 110 км / ч.

Реалізуючи програму розширення автобусного парку, в 2017 році київська компанія «Євроклуб» - відомий автобусний оператор в Україні - однієї з перших в Європі підписала контракт на поставку нової моделі автобуса MANLion'sCoach. Чергову поставку здійснював офіційний дилер МАН Трак енд Бас Юкрейн компанія «АВАНТИ Груп». Примітно, що в цей раз новітній MANLion'sCoach вступив в парк компанії всього через місяць після світової прем'єри на виставці Busworld 2017 Кортрейку.

Які ж технічні особливості туристичних автобусів MANLion's нового покоління? В першу чергу потрібно назвати більш жорсткий просторовий каркас кузова, виготовлений за запатентованою технологією «труба в трубі». Він відповідає новітнім стандартам безпеки при перекиданні - ЕСЕ R66.02. 

Вельми важливо, що MAN Lion's Coach отримав тепер оптимізовану силову лінію. Шестициліндровий турбодизель D26 екологічного стандарту Євро 6 розвиває 420 і 460 л. с. Потужність його, в порівнянні з попередником - стандарту EEV, збільшилася на 20 л. с., а максимальний обертовий момент - на 200 Нм. У трансмісії є електронна система MANEfficientCruise, яка, керуючись даними GPS, підлаштовує роботу КП під топографічні особливості тієї чи іншої місцевості. Компанія MAN спочатку запропонувала покупцям свій новий Lion'sCoach в трьох версіях по довжині: 12, 101 мм, 13 361 і 13 901 мм. 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more