Kia починає свої амбітні плани електрифікації моделей з введенням в цьому році нових м'яких гібридних дизелів моделі Sportage Ecodynamics +.
Електрифікований п'ятимісний позашляховик використовує 48-вольтову електричну архітектуру з блоком стартер-генератор. Система, названа «Ecodynamics +», використовує літій-іонну батарею ємністю 0,48 кВт / год з напругою 48 В, і в кінцевому підсумку прийде на інші моделі Kia.
Автовиробник заявляє, блок стартер-генератор здатний переключатися або на рекуперацію кінетичної енергії від гальмування двигуном, або за допомогою ременя, що приводить колінчастий вал, надати додаткові 13 к.с. потужності дизельного двигуна.
Корейська компанія ще не підтвердила, який з дизелів, пропонованих в Sportage, буде пов'язаний з м'якою гібридною системою. Можливий як 1,7-літровий, так і 2,0-літровий агрегати. Вважають, швидше за все, це буде останній, щоб створити більш потужний силовий блок.
Хоча технічні деталі ще відсутні, Kia заявила, що трансмісія «Ecodynamics +» дозволяє використовувати меншу і більш легку 12-вольтів батарею для живлення допоміжних компонентів автомобіля. Крім того, в гібриді використовується технологія селективного контролю викидів з селективним каталітичним відновленням, яка допомагає знизити середні викиди СО2 на 4% за новими правилами випробувань WLTP.
Після введення дизельного м'якого гібрида Kia буде використовувати цю технологію в новому м'якому гібридному бензиновому агрегаті. Ці електрифіковані моделі будуть двома з 16 нових удосконалених трансмісій Kia, які повинні прибути до 2025 року, до них приєднається також Niro EV, очікуваний в цьому році.
А очолить електрифікацію моделей Kia нова система водневих паливних елементів, яка повинна бути введена в 2020 році. І, хоча деталі розвитку цієї технології поки приховані від очей громадськості, вважають, що нею скористається нова окрема модель, яка отримає діапазон руху на одній заправці близько 800 км.