New cars in Europe from April 1 will be equipped with an emergency system "eCall"
New cars in Europe from April 1 will be equipped with an emergency system "eCall"

Згідно з доповіддю Європейської комісії, більше 1 мільйона осіб отримали поранення і майже 30 000 чоловік загинули в автомобільних аваріях на дорогах Континенту в 2012 році. Кількість жертв могло бути менше, якби аварійні служби приїжджали швидше. Для вирішення цієї проблеми, починаючи з 1 квітня, всі нові автомобілі, що випускаються в Європі, повинні бути оснащені електронною системою «eCall», яка спричиняє аварійні служби в разі серйозної аварії.

Щоб виявити подію ДТП, система буде використовувати автомобільні датчики, а потім автоматично набирати номер екстреної допомоги (в Європі 112) і відправляти деталі аварії в рятувальні служби. Дані будуть включати інформацію про час інциденту, точні положення розбитого транспортного засобу і напрямку руху.

У Європейському Союзі заявляють, «eCall» не діятиме як чорний ящик автомобіля. Це означає, він не буде контролювати параметри транспортного засобу або виконувати функції «Великого брата», оскільки місце знаходження автомобіля не буде записуватися постійно, а лише час від часу.

За оцінками Європейського Союзу, система «eCall», яка грунтується на SIM-карті, додасть додатково 100 євро до ціни кожного автомобіля. Кілька організацій, включаючи Європейську асоціацію автомобільних виробників (ACEA), позитивно оцінює цю ідею, сподіваючись, що система може допомогти врятувати не лише життя, а й заощадити гроші.

«ECall має потенціал для порятунку багатьох життів, скорочуючи час реакції служб екстреної допомоги, - сказав Ерік Джоннарт, генеральний секретар ACEA. - Це означає, машини швидкої допомоги, пожежні машини і поліція можуть прибути якомога швидше - в «золотий час» після зіткнення ».

Однак, проблема «eCall», як і будь-яких інших подібних систем, таких як OnStar, полягає в тому, що місце в якому відбулося ДТП, може не мати покриття, вільної лінії зв'язку або відбудуться інші збої, в результаті чого система не буде працювати.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more