German auto giants join forces to create electric vehicles
German auto giants join forces to create electric vehicles

Німецькі автомобілебудівні компанії Porsche і Audi не чужі тісної співпраці при проектуванні своїх машин. Наприклад, відомі моделі Cayenne і Macan використовують ті ж базові шасі, що і Audi Q7 і Q5. Традиції кооперації продовжаться і в секторі електромобілів. Про це пише Хроніка.інфо з посиланням на повідомляє 3dnews.

Виконавчий директор Porsche Олівер Блум (Oliver Blume) і голова правління Audi Руперт Стедлер (Rupert Stadler) повідомили в інтерв'ю німецькому виданню Stuttgarter Zeitung, що обидві компанії, що належать групі Volkswagen, розроблятимуть спільну платформу для електромобілів, яка знайде застосування в деяких моделях починаючи з 2021 року. Audi вже оголошувала про плани в цій області на два седана і пару позашляховиків, тоді як Porsche збирається побудувати свою першу машину на цій платформі на тому ж заводі, де збирається Macan. Це не говорить про майбутній вихід електричної моделі Macan, але підтверджує вже звучали заяви про розробку гібрида Porsche.

З цього приводу Олівер Блум сказав, що модельний ряд і час випуску залежать від впровадження більш жорстких державних вимог до виділення вуглекислого газу. Точно так же головною причиною співпраці компаній виступає не їх бажання форсувати розробки, а прагнення заощадити кошти. Пан Блум пояснив, що створення окремих платформ вийде на 30% дорожче для кожного бренду. Руперт Стедлер додав, що мова йде про дуже значною сумою витрат в кілька мільярдів євро до 2025 року.

 

Втім, це не виключає ймовірності паралельної розробки кожної з компаній власних платформ для своїх специфічних завдань. Як відомо, Porsche працює над 670-сильним спорткаром Mission E. Зате можна скласти краще уявлення про те, чого слід очікувати від народжується ринку електромобілів. Як і у випадку з традиційними машинами, головна відмінність між моделями різних виробників може полягати скоріше в виборі двигуна і дизайну, ніж в їх базової конструкції. Подібного роду стандартизації корисні для кінцевого споживача, так як знижують і вартість машин, і експлуатаційні витрати на них.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more