Micropayments will change the unmanned car industry
Micropayments will change the unmanned car industry

Безпілотні транспортні засоби вже широко тестуються як на наших дорогах, так і в аероповітряному просторі. Таким чином, ідея нового майбутнього поступово перетворюється в реальність. Однак більшість людей поки не можуть зрозуміти той факт, що ці машини можуть сформулювати новий ринок, який зробить пасажирські перевезення безпечніше, ефективніше і екологічніше.

Некомерційний блокчейн-консорціум в автомобільному секторі Mobility Open Blockchain Initiative (MOBI), до складу якого входять більшість великих світових автовиробників, включаючи BMW, Ford, GM, а також The World Economic Forum, Bosch, Denso, IBM і Accenture запустив трирічний конкурсний проект під назвою «Grand Challenge» з призовим фондом понад $ 1 млн. Так, вже оголошені переможці першого етапу змагань - фахівці, що займаються розробкою структурних елементів мобільних мереж наступного покоління. Вони і представили деякі рішення для ефективної роботи самоврядних авто.

Підключені автомобілі і датчики мають складну мережу міжмашинного зв'язку. Чого у них ще не було, так це грошей для ведення торгівлі та здійснення транзакцій між собою. Транспортні засоби збирають величезні обсяги даних, які можуть допомогти іншим машинам приймати правильні рішення або створювати нові сервіси, які здатні оптимізувати всю систему. Однак це вдасться реалізувати, якщо буде можливість ділитися такими даними. Тому гроші відіграють важливу роль, оскільки вони призначені для узгодження інтересів між учасниками нової моделі «машина-машина», - і в кінцевому підсумку зроблять процеси більш ефективними.

Корпорації, підприємці і навіть представники влади вважають, що блокчейн і криптовалюта можуть забезпечити інноваційне майбутнє людству.

Ми представляємо світ, в якому автомобілі можуть ділитися своїми намірами між собою і координувати свою поведінку. Мікроплатежі дадуть машинам стимул передавати цінну інформацію

Кріс Баллінгер генеральний директор і співзасновник MOBI

Це може дозволити автомобілям, які хочуть отримати право проїзду, по суті «передбачити майбутнє і більш ефективно планувати маршрут». Обмін інформацією, яка може привести до невеликого коректування швидкості в міру наближення автомобіля до перехрестя, допоможе уникнути аварії, сказав Баллінгер.  

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more