Китай знизить мито на імпорт легкових автомобілів до 15% з нинішніх 25% з 1 липня 2018 року, повідомило міністерство фінансів КНР.
Поточний розмір мита на імпорт машин діяв протягом більше 10 років.
Зниження мита торкнеться автомобілів, що працюють, як на бензині чи дизелі, так і на альтернативних джерелах енергії, відзначають в Мінфіні.
Розмір мита на імпорт автомобільних деталей буде зменшений до 6%.
Від зниження мит на імпорт автомобілів Китаєм, безумовно, виграють американські автовиробники, включаючи Tesla Inc. і Ford Motor Co., однак це також сприятливий фактор і для компаній Європи та Азії - від Daimler AG до Toyota.
Китайська влада стверджує, що план зниження мит на імпорт автомобілів є давнім і не пов'язаний з тиском Вашингтона.
Як повідомлялося, в минулі вихідні представники США і КНР заявили про успіх чергового раунду торговельних переговорів. Віце-прем'єр Держради КНР Лю Хе повідомив, що сторони погодилися вживати заходів, які не допустили б торговельної війни між країнами, включаючи протидію зростанню торгових тарифів.
США і Китай "поставили торгову війну на паузу", заявив у неділю американський міністр фінансів Стівен Мнучін. За його словами, Вашингтон і Пекін дійсно відмовилися від ідеї взаємного підвищення торгових тарифів і продовжують працювати над деталями угоди між двома країнами.
Минулого тижня Пекін скасував антидемпінгові заходи щодо імпортованого з США сорго, а також відновив розгляд заяви американського виробника напівпровідників Qualcomm Inc. про покупку нідерландського конкурента NXP Semiconductors в рамках угоди обсягом близько $ 44 млрд. Ці дії китайської влади демонструють миру ставлення до Вашингтону, відзначають експерти.
Найбільш сприятливим зниження мит на імпорт автомобілів в КНР буде для виробників люксових автомобілів, оскільки їх виробництво в меншій мірі представлено в Китаї, ніж випуск більш дешевих машин.
Зокрема, це торкнеться бренду Lexus, єдиного японського виробника автомобілів преміум-класу, який не виробляє машини в Китаї і не оголошував про плани почати їх випуск в цій країні.
Влада КНР в квітні цього року оголосили про намір зняти обмеження на частку іноземних компаній в місцевих СП з виробництва автомобілів до 2022 року. Вже в 2018 році планується скасувати ліміти на частку іноземців у СП з випуску автомобілів, що працюють на нових джерелах палива
Китай імпортував 1,22 млн машин в минулому році, що становить близько 4,2% загального обсягу проданих в країні автомобілів (28,9 млн одиниць). На частку США довелося 10% імпортованих КНР машин в минулому році.