California allowed fully unmanned vehicles to deliver parcels
California allowed fully unmanned vehicles to deliver parcels

Влада Каліфорнії дозволила комерційну експлуатацію повністю безпілотних доставщиків товарів на дорогах штату. З середини січня 2020 року компанії зможуть отримувати дозвіл на випробування таких автомобілів з водієм або без нього, а також на експлуатацію з можливістю брати гроші за доставку.

Багато компаній розробляють НЕ безпілотні таксі для перевезення людей, а безпілотні постачальники, причому їх можна розділити на два великих типи: роботи-постачальники і невеликі безпілотні вантажівки. Постачальники першого типу, як правило, мають невеликий розмір, призначені для розвезення невеликих посилок і їздять по тротуарах. До другого типу відносяться невеликі автомобілі, що їздять по дорогах, і здатні, наприклад, доставити кілька пакетів з продуктами з магазину неподалік.

Повноцінні безпілотні автомобілі-постачальники другого типу потенційно здатні створювати більший прибуток для компаній, проте їх розвиток йде меншими темпами, тому що влада майже всіх регіонів не дозволить відчувати на дорогах загального користування автомобілі і роботів без страхувального інженера за кермом. Департамент автотранспорту штату Каліфорнія вніс зміни в правила, що регулюють випробування і експлуатацію безпілотних автомобілів на дорогах загального користування штату. Тепер вони дозволяють компаніям легально застосовувати повністю безпілотні постачальники на дорогах.

Згідно з новими правилами компанії зможуть запитувати дозвіл департаменту на використання на дорогах автономних доставщиків масою до 4,54 тонни. За приклад в департаменті привели мінівени, средньорозмірні пікапи і пасажирські автомобілі відповідної маси. При цьому вимоги до безпілотних постачальників уніфіковані з уже існуючими вимогами до легкових безпілотників, що перевозять пасажирів.

Компанії зможуть попросити дозволу на два види випробувань (з водієм за кермом і без водія), а також на комерційну експлуатацію. Нові правила вступлять в силу через 30 днів - 17 січня 2020 року.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws