До 2025 річний випуск продукції складе 90 ГВт * год і це забезпечить паритет з виробниками в Азії, які зараз контролюють 65% ринку. Без власних батарей будувати амбітні плани електрифікації транспорту неможливо.
Дані аналітичного агентства Wood Mackenzie Power & Renewables показують, що Європа наздоганяє Азію, яка зараз виробляє 65% акумуляторів. «Кілька європейських і азіатських постачальників батарей розширюються до Європи і будують фабрики в цьому регіоні», - пише експерт компанії Мітал Гупта.
Лідирує Northvolt, шведський стартап, заснований колишніми топ-менеджерами Tesla - Пітером Карлссоном і Паоло Черутти. Минулого місяця компанія оголосила про створення консорціуму з BMW і бельгійською групою Umicore по розробці акумуляторів для електромобілів, а також розкрила плани будівництва акумуляторної фабрики в Гданську. У рік це підприємство повинно виготовляти до 10 000 модулів, повідомляє GTM.
Хімічний гігант BASF також планує створити першу в Європі фабрику по виробництву акумуляторних матеріалів в західній Фінляндії.
Підприємство буде побудовано поруч з нікель-кобальтовим заводом «Норнікеля» і стане частиною інвестиційного плану в розмірі $ 456 млн. Початок виробництва запланований на 2020 рік. Батареї «закриють» потреби приблизно 300 000 електромобілів на рік.
Крім цього, плани по будівництву заводів в Європі є у BMZ Group, Farasis Energy, BYD. Вони поповнять число іноземних виробників, які розмістили свої фабрики на території європейських країн: Contemporary Amperex Technology, LG Chem, Samsung SDI, SK Innovation, GSR Capital, GS Yuasa і Lishen. Багато з них мають намір значно нарощувати обсяги.
За оцінкою Німецького центру авіації та космонавтики, шанси Старого Світу виконати Паризьку кліматичну угоду складають всього 50-66%. Для їх підвищення продаж бензинових і дизельних автомобілів повинен припинитися до 2030 року, а до 2045 року має набути чинності повна заборона на їх використання.