Genesis surprised New York with the concept Essentia
Genesis surprised New York with the concept Essentia

Genesis здивував відвідувачів Нью-Йоркського автосалону концептом Essentia. Призначене для того, щоб зазирнути в майбутнє бренду, дослідження - це стильний дводверний автомобіль GT з кузовом з вуглецевого волокна і електричною трансмісією.

Концепт радикально відрізняється від стилю лінійки Genesis, але в ньому є ряд дизайнерських новацій, які в кінцевому підсумку можуть з'явитися на майбутніх моделях. На передній панелі Essentia демонструє еволюцію решітки радіатора компанії. Всередині вона більш «алмазовидна», ніж на моделях G70 і G80. Є також фари у вигляді парних смуг, які спочатку дебютували в концепті GV80. Genesis каже, вони стануть «візиткою» компанії, тому є резон очікувати їх на майбутніх моделях.

Є у концепту прозорий капот, через який видно підвіска, величезне лобове скло, м'язисті задні крила і функціональні вентиляційні отвори за передніми колесами. Ще одна унікальна особливість - це двері типу гільйотини, які використовують технологію розпізнавання осіб і засоби контролю відбитків пальців для ідентифікації водія і автоматичного відкривання.

Унікальний стиль переноситься і в інтер'єр - мінімалістський салон з індивідуальним рульовим колесом, високоякісною шкіряною оббивкою і привабливою обробкою з вуглецевого волокна з 3D візуальним ефектом. Інші особливості включають в себе поліровані алюмінієві акценти і тривимірні друковані поверхні, які надають кокпіту індивідуальний вид.

Водій сидить перед восьмидюймовою цифровою панеллю приладів, але він блідне у порівнянні з масивним широкоформатним дисплеєм, який охоплює майже всю ширину автомобіля. Автомобіль оснащений цифровим дзеркалом заднього виду, а також безліччю інших дисплеїв, які показують все: від налаштувань клімат-контролю до напрямку GPS.

Genesis скромно промовчав про технічні характеристики, але підтвердив, що автомобіль має монокок з вуглецевого волокна і кілька електродвигунів. Компанія також заявила, що автомобіль може розігнатися від 0 до 100 км / год приблизно за три секунди. Судячи з комбінації приладів, ми також можемо очікувати діапазон руху на одному заряді акумулятора 373 км і максимальну швидкість не менше 268 км / год.

Про виробничу долю концепту нічого не відомо. Але потрібно розуміти, автомобіль може стати однією з шести нових моделей Genesis, запланованих до 2021 року. І, хоча спочатку дослідження орієнтоване на американський ринок, автомобіль може прийти у виробничій версії GT і в Європу.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more