Компанія Ford доповнила систему повного приводу на кросовері Edge обчислювальної платформи на базі штучного інтелекту. Вона може за частки секунди перемикатися між режимами руху, грунтуючись на даних, що надходять від десятків датчиків.
Інтелектуальна система, що отримала назву all-wheel-drive disconnect, автоматично перемикається з переднього приводу на повний, отримуючи інформацію від антипробуксовочної і антиблокувальної систем. Крім того, вона знає коли включені двірники, буксирує чи позашляховика причіп і яка температура на вулиці.
Розроблений Ford алгоритм роботи системи використовує принципи нечіткої логіки та здатний за 10 мілісекунд визначати необхідність підключення або відключення повного приводу. При цьому обчислювальна платформа обробляє інформацію відразу з декількох джерел, що покращує ефективність роботи всієї системи.
За словами виробника, «розумний» повний привід дозволяє економити паливо: якщо звичайна машина з 2,7-літровим V6 EcoBoost споживає в місті 12,38 літра на 100 кілометрів, то оснащена новою системою витрачає 11,2 літра.
Раніше Ford додав в оснащення пікапа F-150 Raptor позашляховий круїз-контроль Trail Control. Система може контролювати стан дроселя і гальмівне зусилля на кожному з коліс, а також допомагає вибиратися з піску в разі застрявання.