У далекому 1958 році на ринок Італії вийшов незвичайний автомобіль, який був позбавлений даху, дверей і класичних сидінь.
Але незважаючи на свою незвичність, Fiat 500 Jolly, прозваний народом Spiaggina (пляжний) користувався досить високим попитом, хоч і продавався в обмеженій кількості.
На той момент, автомобіль проводився силами незалежної компанії Ghia за офіційної підтримки компанії. До ювілею незвичайної моделі підготовлено дві спецверсії правнука.
Так, дизайнерське тюнінг-ательє Garage Italia, і фахівці інженерної переробки з ательє Pininfarina за сприяння офіційних представників компанії Fiat представили модель 500 Spiaggina. За дизайн відповідали майстри з Garage Italia, а в життя ідею втілює ательє Pininfarina.
Як наголошується в повідомленні видання Авторевю - «квазікабріолета 500C, але вище поясної лінії у нього залишилися тільки дуга безпеки і лобове скло, висота якого зменшена в порівнянні зі звичайним« п'ятисотим ». Є й альтернативний варіант з низьким дефлектором замість повноцінного скла. »
Задній ряд був повністю прибраний, і пожертвуваний заради багажного відділення пікапчика. Особливістю стала дерев'яна підлога в яхтовому стилі, а також вбудований душ, що дозволяє обмити інвентар і ноги від пляжного піску. Передні сидіння також зазнали значних змін, на їх місці тепер красується єдиний диван.
Незважаючи на екстравагантний вигляд і досить складний процес переробки, автомобіль буде існувати не тільки в якості концепту. На даний момент унікальна версія від двох тюнінг-ательє доступна для замовлення. На жаль терміни виконання робіт і вартість поки не повідомляється.
Крім цього, компанія підготувала і самостійну спецверсію Fiat 500 Spiaggina'58. Автомобіль являє собою квазікабріолет 500С з декількома доповненнями. Спецверсія може похвалитися шильдиками, 16-дюймовими колесами в ретро стилі, хромованими накладками на корпусах бічних дзеркал, двокольоровою обробкою салону, а також унікальною фарбою для кузова Volare Blue.
Під капотом автомобіля буде встановлений атмосферний мотор 1,2 літра з максимальною потужністю до 69 кінських сил, або турбомотор 0,9 літра з потужністю до 85 кінських сил.
Загальний тираж складе 1958 примірників і це будуть найдорожчі машини в заводській гамі: мінімум 21350 євро.