Інженери Ferrari розробили новий рядний чотирициліндровий двигун з турбонагнітачем і електроприводом. Патентна заявка зареєстрована компанією в Європейському патентному відомстві.
Відповідно до патенту двигун оснащений спеціальною турбіною. Врізана у вихлопній канал, вона приводиться в дію вихлопними газами, а вироблена таким чином електрична енергія накопичується і зберігається в акумуляторі. Накопичений заряд використовується як для приводу тягового електромотора, так і для харчування електрокомпрессора, що подає повітря в мотор.
Тональність вихлопу регулюватимуть за рахунок плавної зміни навантаження генератора. У компанії говорять, що при правильному налаштуванні, тональність вихлопу можна змінювати в найширшому діапазоні. Завдяки акумулятору продуктивність двигуна буде залишатися на належному рівні навіть якщо електронний блок управління сповільнить турбіну, щоб досягти бажаного звуку вихлопу.
Про перспективи патенту і плани щодо серійного використання нового мотора, в компанії замовчують. На свої дорожні моделі Ferrari встановлює виключно мотори V8 і V12. Чотирициліндрові двигуни об'ємом від 2.0 до 3.4 літра використовувалися на деяких гоночних болідах марки в п'ятдесятих роках. З чуток, новий мотор може отримати молодша модель Ferrari Dino, відродження якої обговорюється вже не перший рік. Але є й інша версія. Передбачається, що агрегат розроблений для Maserati або Alfa Romeo.