До кінця цього року Toyota припинить продажі дизельних легкових автомобілів в Європі, сказав генеральний директор Toyota Europe Йохан Ван Зіл (Johan van Zyl). Проте, Toyota продовжить пропонувати дизельні версії свого великого позашляховика Land Cruiser, пікапа Hilux і фургонів Proace, тому що «деяким клієнтам потрібен більш високий крутний момент, пропонований дизелями».
Протягом останніх років Toyota поступово відмовляється від дизелів у своїй європейській лінійці, агресивно просуваючи бензин-електричні гібриди, на частку яких зараз припадає понад 40 відсотків продажів компанії в регіоні. Наприклад, в 2016 році Toyota запустила компактний позашляховик C-HR без дизельного варіанту, і зараз на частку гібридів доводиться майже 80 відсотків європейських продажів C-HR.
У січні італійський підрозділ Toyota заявив, що більше не буде пропонувати дизельні версії нових автомобілів, які продає в країні. Останнім кроком проти дизельного палива стало рішення Toyota не пропонувати його в своєму новому компактному Auris третього покоління, який сьогодні дебютував в Женеві. Новий Auris отримав два гібриди, а також бензиновий двигун. Високопродуктивний гібрид Auris буде оснащений 2,0-літровим двигуном потужністю 180 к.с. Менш потужний гібрид має 1,8-літровий силовий агрегат потужністю 122 к.с.
Toyota сподівається на розширення гібридної лінійки, щоб дотримуватися більш жорстких європейських правил викидів. До 2021 року середній показник CO2 для автовиробників в Європі впаде зі 118,1 до 95 грам на кілометр. Компанії, які не досягнуть цього параметра, постраждають від штрафів.
У 2016 році середні викиди СО2 парком моделей Toyota становили 105,4 г / км. За словами автовиробника, результат 2017 року більш оптимістичний, але конкретна цифра озвучена не була.