Daimler and Bosch launch unmanned taxi service in San Jose
Daimler and Bosch launch unmanned taxi service in San Jose

Німецький автомобілебудівний концерн Daimler, який володіє Mercedes-Benz і іншими популярними автомобільними брендами, а також компанія Bosch, що поставляє компоненти для різних автовиробників, запустили в Каліфорнії власний тестовий сервіс безпілотного таксі.

Він працює на території міста Сан-Хосе, причому тестування обмежене двома великими дорогами сукупною довжиною приблизно в 17 км: вулицею Сан-Карлос і бульваром Стівенс-Крік. Відзначимо, що, судячи з Google Maps, даний маршрут з'єднує Університет Сан-Хосе і історичний даунтаун міста, де, згідно з Wikipedia, в числі іншого розташовані парки, музеї, театри, магазини, кафе і ресторани, а також штаб-квартири і офіси великих компаній Кремнієвої Долини.

Згідно зі спільним прес-релізом Daimler і Bosch, скористатися їх сервісом безпілотного таксі може обмежене число користувачів - «щасливчиків» компанії вибирали з тих, хто відвідав одну з семи презентацій сервісу, які були проведені для місцевих жителів і місцевого бізнесу. Викликати роботаксі можна через спеціальний мобільний додаток, перебуваючи в одній з передбачених точок посадки-висадження пасажирів, після чого машина довезе користувача до іншої такої точки.

Поїздки на безпілотники сервісу безкоштовні для пасажирів - багато в чому це обумовлено тим, що влада Каліфорнії дозволяє тестувати безпілотники з пасажирами тільки на таких умовах. Під час всіх поїздок за кермом знаходиться інженер компанії, однак більшу частину часу він просто стежить за роботою автопілота і лише в разі потреби бере керування в свої руки.

У сервісі використовуються седани Mercedes-Benz S-Class, переобладнані в безпілотні автомобілі. У них встановлено безліч лідарів, камер і радарів, закріплених на всіх сторонах транспортного засобу. Алгоритми керування автомобілем працюють на спеціалізованих комп'ютерах для безпілотних автомобілів NVIDIA Drive Pegasus.

Устаткування для робомобіль сервісу таксі, включаючи сенсори і автономні системи рулювання і гальма, були розроблені Bosch, а відповідальність за його інтеграцію в традиційний автомобіль лежала на інженерах Daimler.

За підсумками роботи тестового сервісу компанії сподіваються отримати цінний практичний досвід, пов'язаний з поїздками безпілотних автомобілів в реальних умовах, який потім буде використаний при створенні надійних систем автономного водіння п'ятого рівня, який не потребує страхувального водія за кермом. На додаток до цього в рамках проекту планується відпрацювати з клієнтами весь комплекс, пов'язаний з послугою роботаксі: систему замовлень, управління парком і його обслуговування.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws