Словосполучення «китайський автомобіль» раніше асоціювалося з чимось дешевим і неякісним. Електромобілі можуть все змінити. При цьому дешевизна залишиться, а ось за якістю китайські електрокари можуть потіснити конкурентів.
Прорив китайського виробництва автопрому не в останню чергу пов'язаний з політикою доступу західних компаній на величезний ринок КНР. Щоб отримувати прибуток від найбільшої армії автомобілістів іноземці повинні організовувати спільні з китайцями компанії. Таке щільне співробітництво призводить в тому числі до того, що західні технології витікають в Китай.
Так було і з традиційними автомобілями. З електромобілями ситуація виходить на новий рівень.
У сучасній ситуації автомобіль все більше перетворюється в гаджет, а з виробництвом гаджетів у Піднебесній проблем немає.
Також все гаразд тут і з іншою важливою складовою виробництва - акумуляторами. Найбільші фабрики розташовані в Китаї.
При цьому у випуску автомобілів з ДВС Китай вже не міг конкурувати з рештою світу при всьому бажанні. Всі спроби наводили до створення чогось оригінального, а до поганого копіювання BMW, Volkswagen, Mercedes і інших марок. Електромобілі ж стали чимось абсолютно новим, місцем, де можна конкурувати і створювати без оглядки на більш досвідчених конкурентів. Тому наступ електроери для Китаю став максимально актуальним.
Електромобілі простіші у виробництві, в них менше рухомих деталей. Technology Review пише, що в електричному Chevy Bolt їх 29, а в VW Golf - 149. Такий пристрій відмінно підходить для вже налагоджених в Китаї технічних процесів з виробництва електроніки. З іншого боку за підтримку електротранспорту активно взялася китайська держава. Субсидії виділяються як виробництвам, так і покупцям.
Наслідком стають регулярні появи нових китайських електромобільних виробників і їх анонси. Днями представили новий китайський кросовер ES6 від компанії NIO. І сприймається він, як абсолютно серйозний автомобіль, вже не здається, що це якась копія або безглузда спроба виявити оригінальність.