У компанії заявляють, що справжні безпілотники надійдуть в експлуатацію не раніше 2025 року
Керівництво компанії Bosch вважає, що у неї все готово до запуску комерційної експлуатації безпілотників. Технологічні проблеми вирішені, але ринок сильно зарегульований, а споживачі в більшості скептично оцінюють перспективи автономного транспорту, повідомляє "Мотор".
В інтерв'ю виданню Autocar старший віце-президент Bosch по розробці автономних систем водіння Кей Степпер розповів, що інженери компанії "подолали всі технологічні обмеження", а вивести безпілотники на дороги не дозволяють юридичні моменти і незацікавленість споживачів.
"Необхідно розрізняти технологічні і нетехнологічні проблеми. Зараз ми можемо з упевненістю говорити, що технологія, апаратна і програмна дозволяють перейти до безпілотників вже завтра. Так, буде потрібно ще час на обкатку і сертифікацію, але в іншому у нас все готово", - заявив Степпер.
За його словами, справжні безпілотники надійдуть в експлуатацію не раніше 2025 року. Але навіть до того моменту вони не отримають достатнього поширення. Піонерами по впровадженню безпілотних систем, ймовірно, стануть комерційні перевізники і сервіси райд-хейлінга.
У 2018-му компанія показала прототип безпілотного електричного шаттла. Орієнтуватися в просторі машині допомагали радари, ультразвукові сенсори і ПО на основі високоточних карт. Передбачалося, що вже в цьому році на дороги вийдуть два мільйони таких автомобілів. Також Bosch створила для Mercedes-Benz автономну парковку.
У той же час, Джеймс Каффнер з Toyota впевнений, що ніхто з виробників поки що не наблизився до створення безпілотника з максимальним, п'ятим рівнем автономності.
"На сучасні системи накладається багато обмежень - це швидкість, щільність трафіку, погода, розмітка, тому зараз можна лише підняти питання про те, яку кількість" заборон "необхідно ввести і чи буде така система зручна для використання", - зазначив Каффнер.