До сих пір жоден іноземний автовиробник не міг випускати транспортні засоби в Китаї без створення спільного підприємства з місцевою компанією. Схоже, все змінюється, так як BMW і VW стануть першими, кому буде дозволено взяти під контроль свої китайські підприємства.
За повідомленням Automotive News, два німецьких виробника отримали на це дозвіл і тепер будуть інвестувати значні кошти в свій місцевий бізнес.
BMW і Brilliance недавно оголосили, що їх спільне підприємство в наступному році збільшить річне виробництво до 520 000 автомобілів. З іншого боку, VW погодився створити новий центр досліджень і розробок в партнерстві з Jianghuai Automobile, щоб прискорити просування в Китаї електромобілів через свій бренд Seat.
Державна рада Китаю на своєму веб-сайті процитувала китайського прем'єра Лі Кецяна, який після підписання в Німеччині угоди заявив, що BMW стане першим іноземним автовиробником, що володіє «більш ніж 50-відсотковою часткою в своєму місцевому спільному підприємстві».
Лі також сказав, що VW веде переговори з FAW про підвищення своєї частки в спільному підприємстві, яке в даний час розподіляється між FAW і VW в співвідношенні 60-40. Інше ж спільне підприємство VW з JAC має співвідношення 50-50.
«Було б добре, якби ви проявили більше інтересу, оскільки Китай просуває новий раунд відкриття іноземних інвестицій, включаючи зняття обмежень на іноземну власність в автомобільній промисловості», - сказав Лі, звертаючись до керівників VW.
Відповідаючи на загрози президента США Трампа китайський уряд планує поетапно відмовитися від 50-відсоткового обмеження іноземної власності в спільних підприємствах, створених в Китаї. Tesla вже оголосила про будівництво нового виробничого об'єкта в Лінганзі, недалеко від Шанхая, який буде повністю належати творцеві електрокарів з Пало-Альто і стане першим для країни іноземним виробником зі 100-відсотковою власністю.