BMW and VW will be the first to control Chinese joint ventures
BMW and VW will be the first to control Chinese joint ventures

До сих пір жоден іноземний автовиробник не міг випускати транспортні засоби в Китаї без створення спільного підприємства з місцевою компанією. Схоже, все змінюється, так як BMW і VW стануть першими, кому буде дозволено взяти під контроль свої китайські підприємства.

За повідомленням Automotive News, два німецьких виробника отримали на це дозвіл і тепер будуть інвестувати значні кошти в свій місцевий бізнес.

BMW і Brilliance недавно оголосили, що їх спільне підприємство в наступному році збільшить річне виробництво до 520 000 автомобілів. З іншого боку, VW погодився створити новий центр досліджень і розробок в партнерстві з Jianghuai Automobile, щоб прискорити просування в Китаї електромобілів через свій бренд Seat.

Державна рада Китаю на своєму веб-сайті процитувала китайського прем'єра Лі Кецяна, який після підписання в Німеччині угоди заявив, що BMW стане першим іноземним автовиробником, що володіє «більш ніж 50-відсотковою часткою в своєму місцевому спільному підприємстві».

Лі також сказав, що VW веде переговори з FAW про підвищення своєї частки в спільному підприємстві, яке в даний час розподіляється між FAW і VW в співвідношенні 60-40. Інше ж спільне підприємство VW з JAC має співвідношення 50-50.

«Було б добре, якби ви проявили більше інтересу, оскільки Китай просуває новий раунд відкриття іноземних інвестицій, включаючи зняття обмежень на іноземну власність в автомобільній промисловості», - сказав Лі, звертаючись до керівників VW.

Відповідаючи на загрози президента США Трампа китайський уряд планує поетапно відмовитися від 50-відсоткового обмеження іноземної власності в спільних підприємствах, створених в Китаї. Tesla вже оголосила про будівництво нового виробничого об'єкта в Лінганзі, недалеко від Шанхая, який буде повністю належати творцеві електрокарів з Пало-Альто і стане першим для країни іноземним виробником зі 100-відсотковою власністю.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more