Lotus cars will be assembled in China
Lotus cars will be assembled in China

Компанія Geely має намір налагодити виробництво майбутніх моделей Lotus на новому заводі в місті Ухань (столиця китайської провінції Хубей). Обсяг інвестицій в підприємство складе 1,3 млрд доларів.

Lotus належить Geely з весни 2017 року, і з тих пір плани нового власника з розвитку британської марки тільки ростуть, хоча конкретних результатів, то пак нових моделей, доведеться ще трохи почекати. Минулого літа у Лотуса змінився керівник: на місце Жан-Марка Галя прийшов Фен Цінфен, віце-президент Geely, після чого британські ЗМІ дізналися про намір китайців витратити близько 2 млрд доларів на модернізацію історичної фабрики Лотуса в Хетеле, будівництво додаткового складального майданчика на заході Англії і сучасного інженерно-дизайнерського центру в Ковентрі. Все це потрібно для того, щоб перетворити Lotus в повноцінного конкурента Ferrari і Porsche, що неможливо без розширення модельного ряду і нарощування обсягів виробництва: в 2018-му Lotus відвантажив своїм клієнтам лише 1 630 автомобілів. Найбільші надії зв'язуються з першим кросовером Lotus, який має побачити світ у 2020 році і стати найбільш продаваною глобальною моделлю марки. У грудні Колеса.ру також розповідали про проект електричного гіперкара під кодовою назвою Omega, прем'єра якого повинна відбутися вже в цьому році, а запуск у виробництво - в наступному.

І ось на цьому тижні стало відомо про те, що Geely отримала схвалення від китайського уряду на будівництво нового заводу в Ухані потужністю 150 тисяч автомобілів на рік. Це буде ультрасучасне підприємство, орієнтоване на випуск преміальних моделей з різними типами силових установок (електричними, гібридними і традиційними, з ДВС), в числі яких значиться і Lotus. Також ЗМІ повідомляють, що Geely шукає щонайменше 20 нових співробітників на розвиток «проекту Lotus» в Китаї.

Які саме автомобілі Lotus нестимуть клеймо «Made in China», не повідомляється, оскільки мова йде про ще не представлені моделі, але, швидше за все, китайську прописку отримає саме кросовер, тоді як традиційні спорткари, ймовірно, будуть як і раніше збиратися на історичній батьківщині. 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more
NEWS & INFOGRAPHICS
Legislative News (September 20 - 26)
Legislative News (September 13 - 19)
Legislative News (September 6 - 12)