Audi told about the electric crossover e-tron
Audi told about the electric crossover e-tron

Перший повністю електричний позашляховик Audi з подвійним двигуном оснастять удосконаленою системою рекуперації енергії.

Як запевняють інженери, така система допоможе значно збільшити максимальний пробіг без підзарядки батарей, пише Motoring.

За даними німецького автовиробника, e-tron буде оснащуватися двома електродвигунами, які в сукупності виробляють 265 кВт, але при жорсткому прискоренні мають функцію перевантаження батареї, яка збільшує потужність і крутний момент до 300 кВт протягом восьми секунд.

Позашляховик e-tron здатний розганятися до 100 км/год менш, ніж за шість секунд, перш ніж досягти максимальної швидкості 200 км/год. При цьому e-tron зможе проїжджати 400 км між зарядами. У Audi говорять, що нова система рекуперації енергії настільки ефективна, що може збільшити пробіг позашляховика на 30%.

Компанія Audi вперше об'єднала три режими рекуперації енергії: річний (з використанням підрульових перемикачів), автоматичний (гальмування двигуном при русі накатом) і електрогідравлічний (з активацією гальм). Таким чином, управляти електрокаром можна однією педаллю.

Кросовер Audi e-tron став першою серійною машиною, в якій використовується електрогідравлічна гальмівна система. При екстреному гальмуванні системі потрібно всього 150 мілісекунд, щоб створити максимальний тиск.

Додамо, Audi вже оголосила про те, що офіційна презентація кросовера e-tron відбудеться 17 вересня в Сан-Франциско.

 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more
NEWS & INFOGRAPHICS
Legislative news (August 9-15)
Legislative news (August 2-8)
Legislative news (July 26 - August 1)