Китайський виробник акумуляторів для електромобілів Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) оголосив, що його новий зразок літій-іонного елемента досяг щільності енергії 304 Вт⋅ч / кг, що представляє собою значне покращення в порівнянні з елементами батареї NCM 523, які CATL використовує з 2017 року.
Ця величина була неофіційно відома, принаймні, з середини 2018 року, коли стався витік конфіденційних даних про досягнутий результат 300 Вт⋅ч / кг з використанням катода, збагаченого нікелем і анода графіту, змішаного з кремнієм.
Акумулятори CATL NCM 523 (доступні з 2017 року):
Акумулятори CATL NCM 811 з вражаючою щільністю енергії:
Ми вважаємо, що в даний час жодному з виробників акумуляторів при серійному виробництві ще не вдалося досягти щільності енергії в 300 Вт⋅ч / кг для літій-іонних акумуляторів електромобілів, оскільки сучасні зразки знаходяться на рівні близько 250 Вт⋅ч / кг.
Давайте на прикладі подивимося на вагу батареї ємністю 50 кВт⋅ч:
У той час, як акумуляторні елементи NCM 811 першого покоління будуть мати загальні аноди, зроблені з графіту, друге покоління отримає аноди, зроблені з графіту, змішаного з невеликою кількістю кремнію, щоб збільшити щільність енергії. Зразок акумуляторної батареї з щільністю енергії 304 Вт⋅ч / кг відноситься до другого покоління і, ймовірно в масове виробництво надійде через рік.
Швидше за все у Peugeot e-208, DS 3 Crossback E-Tense, Opel eCorsa і Volkswagen ID. 3 (Neo) будуть комплекти акумуляторів з осередками від CATL, і дані електромобілі можуть стати першими європейськими електромобілями, які отримали NCM 811 елементи батареї.