25 times for successful launch of the automobile sector ЄС
Європейська автомобільна галузь прагне внести свій внесок у відповідь на кризу, спричинену COVID-19, від якої він постраждав особливо сильно. Тому Європейські асоціації автовиробників закликають до стимулювання покупок нових автомобілів, щоб дати поштовх економічному відновленню. Вони, об’єднавшись, запропонували план, що складається з 25 пунктів для забезпечення перезапуску сектора і економіки ЄС в цілому та зосереджує увагу на важливих цілях сучасності: цифровому та безкарбонітральному суспільстві.
У цьому документі, виданому спільно чотирма асоціаціями, що представляють автомобільний сектор ЄС (ACEA, CECRA, CLEPA та ETRMA), перелічено 25 негайних та важливих політичних рекомендацій. Вони покликані допомогти формувати політичну та регулятивну реакцію на кризу COVID-19, забезпечити успішне відновлення економіки в цілому та підтримати перспективний перезапуск автопрому.
25 основних рекомендаційних політик:
- Видати узгоджені вказівки щодо техніки безпеки та безпеки праці на робочому місці
- Забезпечити відкриття кордонів для транспортування вантажів та узгодження заходів прикордонного контролю
- Підтримувати центральне джерело інформації про прикордонні заходи, створені Комісією
- Визначити єдині необхідні умови та права для транскордонних перевезень та необхідних поїздок
- Розглянути тимчасову гнучкість правил конкуренції
- Використовувати гнучкість відтермінування, запропоновану Митним кодексом Союзу
- Якнайшвидше відкрити автосалони та станції з ТО
- Запровадити схеми негайного поновлення транспортних засобів для всіх категорій транспортних засобів у межах ЄС
- Підтримати національні схеми оновлення ТЗ за допомогою прямого фінансування ЄС
- Запровадити прямі інструменти фінансування ЄС для цільових державних закупівель нових транспортних засобів
- Прискорити пілотні проекти із зарядної інфраструктури та використання альтернативних видів палива без подальшої затримки
- Прискорити та полегшити процес інвестування в цифрову інфраструктуру нового покоління
- Відкласти усі несуттєві публічні консультації принаймні на 2 місяці.
- Оцінити вплив кризи Covid-19 на законодавство, що стосується галузі
- Забезпечити нагляд за ринком ЄС відповідно до чинного законодавства
- Запропонувати амбітні зміни до Директиви щодо інфраструктури та альтернативного палива вже у ІІІ кварталі 2020 року
- Прискорити прийняття законодавчих пропозицій для підтримки споживання палива з низьким вмістом вуглецю та малих забруднюючих речовин
- Відобразити “Справедливий перехід” та відновлення після Covid-19 у «Програмі навичок»
- Прискорити регуляторну роботу з питань цифровізації транспорту
- Підвищити бюджети державних закупівель, орієнтованих на інновації, у транспорті та мобільності через ESI
- Розширити майбутні ініціативи ЄІБ щодо мобільності для фінансування інновацій
- Підтримати заходи та програми підвищення кваліфікації та перекваліфікації робочої сили
- Якнайшвидше створити галузевий Пакт про необхідні кваліфікаційні навички для автомобільного сектору.