Japanese autocorporations rely on hydrogen electric vehicles
Japanese autocorporations rely on hydrogen electric vehicles

Консорціум з 11 енергетичних і автомобільних корпорацій, що включає в себе Tokyo Gas, Toyota, Nissan і Honda, розглядає можливість створення компанії, яка буде стимулювати будівництво водневих заправних станцій (ВЗС) і збільшувати продажі електромобілів на паливних елементах (FCV). Про це повідомляє Petroplaza з посиланням на The Japan Times, передає OilNews.

Цей крок сприятиме реалізації амбітного плану японського уряду: вивести на дороги країни 40 тис. водневих електромобілів (англ., Electric vehicle - EV) до 2020 року. До цього часу також планується побудувати 160 водневих заправок.

За повідомленням газети Nikkei, урядовий план передбачає збільшення числа ВЗС з нинішніх 98 до 300 в наступні десять років. До 2030 року цей показник повинен зрости до 900 станцій. При цьому кількість FCV планується збільшити до 800 тис. штук, передає forbes.com.

Сьогодні розгорається нова "свята війна" між прихильниками батарейних електромобілів (BEV) і їх опонентами з FCV-табору. Перші звертають увагу на те, що електричні розетки є повсюдно і зарядити класичний електромобіль можна де завгодно. Водневі електромобілі заправляються значно швидше батарейних і володіють більшим запасом ходу.

Основною перешкодою на шляху розширення продажів FCV є дефіцит водневих заправних станцій. Саме цю проблему і покликаний вирішити консорціум з 11 енергетичних і автомобільних компаній.

FCV відрізняються від класичних батарейних електромобілів (BEV) джерелом живлення. У BEV енергія на електромотор(и) подається з акумуляторної батареї (АКБ). Джерелом живлення електричного силового агрегату FCV є батарея паливних осередків, в яких енергія взаємодії рідкого водню з атмосферним киснем перетворюється в електрику. 

Для BEV запас ходу на одній зарядці АКБ коливається в межах 130-300 (рідше до 400-500) км. При цьому зарядка повністю розрядженою батареї до 80% ємності займає не менше 15-20 хв. Для FCV аналогічні параметри рівні 400-500 кілометрів і приблизно одній хвилині.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws