Як повідомляє AUTO-Consulting, у квітні український ринок нових автомобілів продовжив падіння і скоротився на 64%, в порівнянні з попереднім роком. Зусиллями всіх операторів вдалося передати кінцевим споживачам 9186 автомобілів. Але судячи з негативною динаміці - це ще далеко не межа.
У квітні лідерство знову перехопила Geely. Її позиційний успіх забезпечив наявність авто в країні і доступні за теперішніх часів ціни. Лідер минулого місяця - ЗАЗ, на сей раз поступився і Geely і Toyota.
У нових цінових реаліях почали набирати популярність Hyundai і Kia. Стабільно затребувані і Skoda, і Renault, а також російські ВАЗи. А от у сегменті середнього цінового діапазону, ситуація почала сильно погіршуватися, як тільки дилери стали переходити на нові ціни.