Як повідомляє AUTO-Consulting, у вересні зафіксовано зростання продажів нових легкових автомобілів на 33,7%.
Зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати 7,6 тис. нових автомобілів проти 5,7 тис. роком раніше. Таким чином, новий бізнес-сезон почався з позитивних для авторинку тенденцій.
Зростання автопродажів було зафіксовано у переважної кількості автодилерів. Багато хто демонстрував двозначні показники приросту продажів. Але позиційну боротьбу ніхто не відміняв, тому зміни в групі лідерів теж відбулися.
Уже два місяці поспіль трійка лідерів - незмінна. Перше місце у вересні, за даними AUTO-Consulting, зайняла Toyota, якій вдалося наростити продажі майже на 30%.
Друге місце у вересні було у Renault, але в порівнянні з серпнем, дилери французів додали небагато. А ось Volkswagen в Україні ловить позитив від "дізельгейта", пропонуючи на ринок авто за спеціальними цінами. У вересні хедлайнером виступили дизельні універсали Golf, що дозволило бренду додати в продажах майже 46%.
Позиційна боротьба розгорнулася у вересні між Skoda і Kia. Дилери чеської марки додали в реалізації майже 50% і випередили Kia. Ще одна боротьба розгорнулася у новому бізнес-сезоні за 8-9 місце. Тут Ford вдалося збільшити збут на 27% і випередити Mazda, яка в свою чергу реалізувала на 22% більше.
А замикає Топ-10 за підсумками вересня узбецький бренд Ravon. Зростання майже на 25% дозволило Ravon здобути ще одну принципову перемогу в Україні і увійти в число найбільш продаваних марок.
У преміальному сегменті в вересні теж розгорнулася справжня боротьба. Так, позиції Mercedes-Benz і BMW несподівано атакувала Audi. Як і у випадку з VW, головними моделями для наступу на конкурентів стали авто з дизельними моторами по несподіваним цінами. Під таким натиском BMW довелося тимчасово відступити, а Mercedes-Benz зберіг статус №1 буквально завдяки кільком машинам. Відзначимо, що сплеск продажів у Audi (+ 135% в порівнянні з серпнем) - був самим стрімким на авторинку у вересні.
Інші бренди з преміум-групи теж додали в продажах, але їх показники були в межах 20-26%.
У новому бізнес-сезоні стала зрозуміла і розстановка сил серед бюджетних китайських брендів. З решти на ринку після криз, статус №1 міцно утримує Chery. Слідом за нею Geely і Great Wall. Але "китайці" у вересні не "вистрілили", хоча і стримали позиції.