У вересні, за даними AUTO-Consulting, продажі нових легкових знову опинилися в плюсовій зоні: загальний обсяг реалізації всіма учасниками ринку склав 4136 автомобілів, що на 16,2% більше, ніж у серпні. І якщо активізація з початком нового бізнес-сезону була очікуваною, то показники падіння, у порівнянні з минулим роком почали сповільнюватися.
Вересневий результат 2015 року на 27% гірше, ніж рік тому, але це вже не такі шокуючі цифри 70-79-відсоткового падіння, як на початку року. У цьому і полягає, на думку аналітиків, позитивний сигнал - ринок близький до стабілізації.
Всього ж за 9 місяців 2015 роки вдалося продати 30 528 нових автомобілів, що на 58,3% менше, ніж за аналогічний період 2014-го.
Переважна більшість брендів початок осінній сезон з двозначних показників зростання продажів, а деякі змогли навіть поліпшити продажі в рази.
Лідером українського ринку у вересні залишається Toyota, яка контролює 12% всіх продажів. На другому місці - Renault з часткою 9,4%, а на третьому місці український ЗАЗ (8%).
Деяким брендам вдалось здивувати ринок. Так, наприклад, BMW вперше в історії автомобільного ринку України вдалося увійти до Топ-10 марок і зайняти 9-е місце, зайнявши при цьому 4% ринку. Наростила продажі і Mazda. За підсумками вересня у неї 7-е місце і 4,4% всіх продажів.