Як повідомляє AUTO-Consulting, у вересні дилерам вдалося реалізувати майже стільки ж авто, як і у серпні, хоча й трішки перевищити цей показник. В підсумку у вересні AUTO-Consulting зафіксував зростання ринку нових легкових автомобілів на 72%, у порівнянні з минулим роком. А загальний тренд перших 3 кварталів - +60%. Дилерам вже вдалося превисити весь минулорічний показник продажів і вийти на 46,9 тис. нових автівок за підсумками 9 місяців.
Але на тлі такого стрімкого зростання, стали проявлятися і стратегічні маневри, які запроваджують окремі бренди. Тільки подивіться на підсумкові результати - наявність, вдала гра на ринку і цінові знижки творять дива.
Лідерство у вересні міцно втримала Toyota, якій вдалося навіть при зниженні загального обсяга реалізації, не втратити нічого. Друге місце на ринку у вересні знову у Volkswagen, якому багато додають продажі електромобілів бренду з китайського ринку.
А от на третє місце вийшла BMW. Баварцям вдалося додати +13% у порівнянні з серпнем і цього цілком вистачило, щоб покращити свою присутність на українському авторинку. Ще більший (+17%) приріст демонстрували дилери Skoda і це дало змогу чеським авто зайняти четверту сходинку на ринку.
А от нова логістика поки важко дається Renault. У вересні дилери французів втратили ще 11%, у порівнянні з серпнем і тепер вже на п'ятому місці.
У Топ-10 зазначимо успіх Mazda, яка з новим модельним рядом додає у продажах кожного місяця. У вересні Mazda вдалося додати одразу +42% і обійти одразу шість конкурентів. Також старанно попрацювали у вересні і дилери Mitsubishi, яким вдалося повернути цей бренд до десятки популярних брендів. В цьому успіху була відмінна стратегія імпортера, яка спрацювала на всі 100%.
Якщо у першій половині року AUTO-Consulting констатував стрімке зростання преміального сегменту на українському ринку, то у вересні цей тренд вже скінчився. Зараз як раз пішов зростати середній сегмент, що ми і бачимо у підсумкових цифрах.
А де ж бюджетний сегмент? А він залишився лише в епізодичних продажах залишків минулих років і повністю перемістився на ринок вживаних авто. Не зрозумів український споживач і здорожчення китайських авто окремих брендів. Але с кожним місяцем все більше споглядає на "електрички" з Китаю.