Український авторинок у вересні сповільнився, але все одно зберіг зростання
Як повідомляє AUTO-Consulting, у вересні 2019 український ринок нових легкових автомобілів скоротився на 15% в порівнянні з серпнем. Проте, зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати 7092 нових автомобілі, що на 12% більше, ніж роком раніше.
Таким чином, український авторинок і в вересні продовжив своє зростання, однак уже не такими стрімкими темпами як в літні місяці. За підсумками 9 місяців дилерам вдалося продати вже 62 тис. Нових автомобілів, що на 7% більше, ніж за аналогічний період 2018 року.
Захоплюючою була і боротьба за покупців в Топ-10 брендів. Чи не типове для початку бізнес-сезону вересневе зниження обсягів ринку застало дилерів зненацька, адже високі темпи зростання влітку давали хороші аванси до осіннього підйому. Але, за даними AUTO-Consulting, головною причиною вересневого зниження обсягів продажів став знижується курс долара, який змусив потенційних покупців почекати з покупкою авто. Правда, деякі бренди зуміли наростити продажі навіть під час спаду.
У вересні лідерство міцно утримували дилери Renault. Чи не змінилося і становище Toyota і Kia. А ось Hyundai зміг на 25% збільшити продажі, що дозволило йому обійти відразу трьох конкурентів і зайняти 4-е місце на ринку.
Майже стільки ж додали в продажах і дилери Suzuki і це також дало можливість випередити конкурентів і увійти в Топ-10 брендів у вересні. Вдало склалися обставини у вересні і для BMW. Баварці виросли в продажах на 11% і міцно влаштувалися в статусі лідера в преміум-сегменті.
Феномен вересня - це скачок продажів Seat. За один тільки місяць Seat з аутсайдера Топ-20 зумів прорватися в Топ-10.
Вдало склався вересень і для марки Chery. На тлі загального спаду продажів, дилери Chery зуміли збільшити збут на 12% і стали претендувати на кращі позиції на ринку.