Як повідомляє AUTO-Consulting, у травні зусиллями всіх автодилерів було продано 6494 нових легкових автомобілі, що на 1,1% менше, ніж у попередньому місяці. На тлі ж минулорічного травня ріст виявився взагалі мінімальним - 0,17%.
Останні місяці український ринок нових легкових автомобілів демонструє загасаючу динаміку. За підсумками 5 місяців обсяг реалізації склав 32213 авто, що лише на 9% більше, ніж роком раніше. Все йде до того, що влітку зростання продажів може взагалі припиниться. Симптоми цього вже відчувалися у травні.
У травні лідерство міцно утримувала Toyota з показником 12,5% ринку, але наростити обсяг продажів їй також не вдалося. А ось Renault додала майже 10% до квітневого результату. Поліпшив свої позиції і Hyundai, який в травні став №3 на українському ринку.
Після скандалу з сертифікацією різко впали продажі у Volkswagen, що дало шанс обійти його конкурентам. У травні нарощували продажі дилери Kia (+ 25%), Ford (+ 42%), що у підсумку змінило розстановку сил у Топ-10 найбільш продаваних автомобілів в Україні.
Активізувалися і продажі преміальних брендів. Так, BMW змогла на 24% підвищити продажі на тлі стагнуючого ринку, але наздогнати показники Audi їй поки не вдалося. Буквально за крок від «баварців» йдуть і дилери Mercedes-Benz.
А ось інтерес до решти преміум-брендів в травні був дуже слабким. Позначився початок сезону відпусток і затяжні вихідні.
Зовсім інша тенденція була в бюджетному сегменті. Тут активно додавали в продажах Chery, Lada, Jac і навіть ЗАЗ.