За підсумками січня на українському ринку нових легкових автомобілів вдалося продати 5,6 тис. одиниць, - повідомляє AUTO-Consulting. Це на 1,8% менше, ніж у січні роком раніше. Обсяги та контури ринку цього разу визначило наявність автомобілів у дилерів. З цієї причини відбулися і помітні перестановки серед лідерів.
Так, 2022 року в статусі лідера впевнено розпочала Renault, якій вдалося наростити продажі на 23%. Друге місце у Toyota, дилери якої відчували найгостріший дефіцит популярних моделей.
Але дефіцит підкосив продаж Kia, яка стабільно займала 3-е місце протягом останнього року. Дилерам Kia в січні вдалося продати менше 200 автомобілів, що стало еквівалентно 11-му місцю. Місце Kia відразу зайняла китайська Chery, чиї продажі зросли на 135%. Поліпшили свої показники: Hyundai, Volkswagen, Peugeot, MB, Mitsubishi.
Січень, традиційно, став місяцем розгойдування авторинку, але з огляду на те, у скількох операторів був дефіцит автомобілів, результат -1,8% - це дуже оптимістичний показник. Далі можна надолужувати.