Як повідомляє AUTO-Consulting, у лютому 2024 року український авторинок знову продемонстрував потужні показники зростання. Так, зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати майже 6 тис. нових легкових автомобілів, що на 58% більше, ніж торік.
У лютому автодилери додали у обсягах і у порівнянні з січнем на 24%, тому початок року виявився досить вдалим для ринку.
Лідирує Toyota, якій віддали перевагу 15% всіх покупців. На другому місці – Renault, якій вдалося трохи посунути VW. Четвертою у лютому фінішувала Skoda, а от на п’яте місце вийшла Peugeot, яка додала у 2 рази в порівнянні з січнем.
Цікаві метаморфози відбуваються і у преміальному сегменті. Він вже так не зростає, як у минулому році. Більше того, лідирує тут BMW, Audi та Lexus. Саме ця «трійця» тепер задає темп усьому сегменту.
Електромобілі впевнено тримали 20% українського ринку у лютому, і схоже, що це тепер новий рубіж, який вони продовжать втримувати ще певний час. Хоча найбільш популярним авто у лютому був вже Renault Duster, який обирав кожен 10-й покупець у країні.
А от популярний у минулому році VW ID.4 тримається другим, але поступається Duster майже у 2 рази. Але у електромобілів є вже три моделі у Топ-10 найпопулярніших авто українського ринку, тож вони можуть «вистрелити» ще не раз протягом року.
Із цікавих трендів відзначимо падіння інтересу українських покупців до різноманітних китайських невідомих «електричок». У фаворі тільки відомі бренди, та й реалізація «китайців» з ДВЗ далека від планів. Український авторинок переформатується і трансформується.