Як повідомляє AUTO-Consulting, у лютому зусиллями всіх операторів було реалізовано 5,8 тис. нових легкових автомобілів. Це на 22% більше, ніж роком раніше, але в порівнянні з січнем обсяг операцій з новими авто скоротився на 12%.
Проте, за підсумками 2-х місяців авторинок України продовжує демонструвати досить вражаюче зростання + 31%. Але ось структура попиту змінилася кардинально.
Лідером в лютому став Volkswagen, якому вдалося випередити і Toyota, і Renault. Більш того, на 4-е місце вийшов ще один бренд VW Group - Audi. Обидві ці марки тільки за місяць додали в продажах більше 40%. Ось таким несподіваним чином "дізельгейт" відбився на українському ринку.
Активно нарощували продажі в лютому і дилери Hyundai, Mercedes-Benz і Chery.
У лютому остаточно стало зрозуміло, що попит на бюджетні автомобілі серед приватних покупців стає зникаюче малою. Конкуренція з боку старого імпорту, а особливо "евроблях" не залишила шансів на ринку багатьом виробникам.