Як повідомляє AUTO-Consulting, в липні було зафіксовано невелике пожвавлення українського авторинку. Так, реалізація нових легкових автомобілів збільшилася на 2% в порівнянні з червнем і на 1% в порівнянні з минулим роком. Але ось в позиціях брендів бушувала справжнісінька війна.
Спільними зусиллями всіх операторів вдалося реалізувати 6,3 тис. автомобілів за липень. А ось стати брендом №1 в цьому місяці вийшло у Renault. Дилери французького бренду реалізували 11,4% всіх нових авто в Україні, а Renault Duster став другою за популярністю моделлю в цьому місяці.
2-ю позицію в рейтингу зайняла Toyota, поступившись в липні лідерство Renault. Стабільні результати продажів демонструють дилери Skoda, другий місяць поспіль входячи в ТОП-3 українського авторинку завдяки успішним продажам оновленої Skoda Octavia (5 позиція в рейтингу найбільш продаваних моделей).
Майже 7% ринку вдалося зайняти і дилерам Hyundai. Мало того, що у відносно спокійний місяць Hyundai зміг на 6% наростити продажі, так і Hyundai Tucson ще й став моделлю №3 на ринку, впритул підібравшись до лідерів.
Стрімкий ривок зробив і Nissan, збільшивши реалізацію на 28% в порівнянні з червнем.
У липні помітно активізувалися і продажі преміальних автомобілів, але переможцем в битві за покупців вийшли дилери BMW. Баварським авто віддали перевагу на 14% більше, ніж місяцем раніше, що і дозволило бренду незначно, але все-таки випередити одвічного конкурента з «трипроменевою зіркою». Дуже активно провели місяць і дилери Mitsubishi, в результаті роботи і хороших цін їм вдалося на 50% збільшити продажі.
Відзначимо і 28%-ий ріст продажів бренду Chery. Китайські авто поступово відвойовують позиції на ринку, але тепер уже в новому статусі. Chery з новою «лінійкою» кросоверів явно знайшла свою нішу і додає від місяця до місяця. Підтягуються і конкуренти.