Як повідомляє AUTO-Consulting, у квітні ринок нових легкових автомобілів в Україні почав демонструвати негативні тренди. Обсяг ринку зменшився на 14,3%, у порівнянні з березнем, але ще зберігає зростання, у порівнянні з квітневими показниками минулого року (+11,3%). Загалом, за четвертий місяць року всіма операторами було реалізовано 5,7 тис. нових легкових автомобілів.
Цікаво, що тотального треду на зниження по ринку в AUTO-Consulting не фіксували. Приблизно половина операторів закінчили квітень, навіть з кращими показниками, ніж у березні 2024 року. Тобто, обсяги продажів просіли не у всіх, і це призвело до значних змін у фінальному підсумку популярності брендів.
А головною причиною спаду у квітні в AUTO-Consulting вважають охолодження інтересу споживачів до електромобілів, які ледве дотягнули до показника 13,8% на українському ринку. Такий низький показник став наслідком значного руйнування енергетичної інфраструктури у квітні, коли цілком реальним став сценарій майбутнього блекауту.
Перші три місця стабільно тримають, відповідно, Toyota, Renault та Volkswagen і всіх трьох було зафіксовано зниження обсягів, у порівнянні з березнем. Фактично, це теж значною мірою зумовило від'ємний результат по ринку, бо три головні оператори контролюють третину всіх продажів.
А от далі розгорнулася велика конкурентна боротьба, переможцем якої у квітні вийшла BMW. Баварці непогано додали у продажах і опинилися на четвертому місці у підсумку. Їм вдалося потіснити Skoda.
Відмінні результати у квітні демонстрували і дилери Mazda, яким вдалося додати одразу +31% і випередити чотирьох конкурентів. Додавали у квітні і Nissan, Kia, Suzuki та Lexus і цього вистачало, щоб покращити свої позиції на українському ринку.