У квітні український авторинок скоротився на 42%, але ряд операторів змогли навіть наростити продажі
Не дивлячись на карантин, продажі нових легкових автомобілів за даними AUTO-Consulting скоротилися 48% в порівнянні з аналогічним місяцем 2019 року. З одного боку, спад був очікуваним, але його величина була не такою шокуючою, як в інших країнах ЄС, де продажі авто впали на 80-90%.
Лідером українського авторинку в квітні знову стала Renault, але тепер французький бренд займає вже 21% українського ринку, проти 19% місяцем раніше. На другому місці була Toyota, дилери якої також збільшили свою частку в квітні.
А ось Kia, хоча і втрималася на 3-му місці, але втратила 57% в обсягах. Стрімко наростили продажі дилери BMW. Тепер баварський бренд не тільки №4, але зайняв відразу 5% українського авторинкe.
Аналогічно просунувся вперед і Mercedes-Benz. Непогано спрацювали і дилери Skoda, в результаті чого марка змогла стати №5 і зайняти 5% на ринку. Конкурентна боротьба далася легко і Peugeot. Французи хоч і втратили в обсягах, але помітно менше, ніж найближчі конкуренти.
Як виявилося, premium-бренди взагалі непогано перенесли карантин і в квітні у багатьох був спад продажів, але значно менше, ніж у більш доступних автомобільних марок. Цей тренд простежується як серед німецької Трійки, так і серед Land Rover, Porsche і Volvo.
За підсумками квітня сумарні продажі нових легкових автомобілів склали 3604 одиниці, а за 4 місяці дилерам вже вдалося продати 23805 штук. Це на 6% менше, ніж за аналогічний період 2019 року.