У грудні дилерам вдалося реалізувати 6 тис. нових легкових автомобілів, що виявилося трохи менше (-0,4%), ніж у листопаді, - повідомляє AUTO-Consulting. Вдалися взнаки наслідки блокування кордонів, але все одно результати грудня продемонстрували зростання на 45%, у порівнянні з груднем 2022 року. Тож фінал 2023 року виявився оптимістичним, а за цей рік авторинок здолав відмітку у 65000 нових автомобілів.
Показники грудня у багатьох операторів були від'ємні, але саме лідери спрацювали у "+", що й дало їм змогу поліпшити становище на ринку. Так, у грудні безаперечно лідирували дилери Toyota, які реалізували більше 1 тис. нових авто і забезпечили собі майже 17% українського авторинку.
Другим у грудні фінішував бренд Volkswagen, але на цей результат працювали і офіційні дилери, і постачальники електромобілів з китайського ринку. Проте останні у грудні все ж програли протистояння з ДВЗ. Якщо усю осінь Volkswagen ID.4 був найпопулярнішою моделлю на українському ринку, то у грудні його знову обійшов Renault Duster.
Цей результат дав змогу Renault покращити свої показники і навіть додати у продажах майже 40%.
Потужно зросли продажі у грудні і у дилерів Suzuki, Citroen, Peugeot, що забезпечило їм гарні підсумкові результати. Дочекалися свого часу і дилери Audi, яким вдалося випередити конкурентів серед преміальних брендів і посісти 7-е місце на українському ринку.
Для інших брендів грудень став місяцем випробування логістичних можливостей, бо складнощі на польському кордоні ускладнили постачання автомобілів у запланованих обсягах. Тому результати не у всіх були запланованими. Але все одно 2023 рік виявився роком відновлення українського авторинку і зростання його потенціалу.