За даними AUTO-Consulting, зусиллями усіх операторів вдалося реалізувати 40 тис нових легкових автомобілів, що на 61,3% менше, ніж у довоєнному 2021-му році. Але це не є найгірший показник за історію спостережень AUTO-Consulting, тим більше, що у грудні продажі навіть трохи активізувалися.
Лідером українського ринку у 2022 році стала Toyota, якій вдалося реалізувати майже 7 тис. нових легкових авто. Друге місце було за Renault, з результатом майже 4 тис. авто за рік. А от з третім місцем була несподіванка, бо Volkswagen за рік зміг обійти одразу шістьох конкурентів. Як відзначає AUTO-Consulting, у цьому результаті є й велика доля постачань VW з китайського ринку, які стали у цьому році значним трендом.
Четвертий результат у Skoda і п'ятий у Hyundai виявилися не змінними, що свідчить про потужну дилерську мережу, яку не змогла сколихнути навіть війна.
Потужно додали за цей рік BMW та M-B. Причому питання, який преміальний бренд є №1 в Україні у 2022 році остаточно з'ясовано – це BMW.
Стабільний результат продемонстрували й дилери Mitsubishi, яким вдалося втримати позицію на ринку. А от Chery та Nissan фінішували на менших показниках.
Але найбільші втрати з лідерів за рік зазнала Kia, у підсумку 2022 року цей бренд лише на 11-му місці, хоча у минулому році входив до Топ-3.
Взагалі, нові шляхи логістики досить сильно позначилися на показниках багатьох брендів. У когось були великі паузи з постачанням, тому 2022 рік видався досить складним для багатьох.
Але вже грудень зафіксував позитивні тенденції зростання, навіть попри постійні блекаути і повітряні тривоги. Тож, підсумки грудня свідчать, що авторинок взяв курс на зростання, яке дилери мають намір підтримати і у 2023 році.