Продажі у грудні 2018
Продажі у грудні 2018

Як повідомляє AUTO-Consulting, зусиллями всіх операторів за 2018 рік вдалося реалізувати 78386 нових легкових автомобілів через автосалони. Це лише трохи менше (-2,35%), ніж за 2017 рік, коли було реалізовано 80271 авто. Але якщо згадати, який тиск на офіційний ринок було протягом усього року, то такий результат виглядає навіть непогано.

Складною була і кінцівка року, коли почав формуватися великий відкладений попит через нові ставок акцизів. У підсумку, в грудні реалізація нових авто в автосалонах скоротилася на 26,42%, а загальний обсяг був навіть нижче, ніж в листопаді. Такий «слабкий» грудень на ринку нових авто спостерігається вперше за багато років. Не було і традиційного ажіотажу в автосалонах перед Новим Роком. Але цілий ряд брендів зумів скористатися тимчасовим затишшям і в грудні покращив свої результати.

За підсумками 2018 року лідером ринку нових легкових автомобілів знову стала Toyota, зайнявши 12,3%. Притому, Toyota змогла поліпшити торішній результат. Стабільно зберегли свої місця і Renault, Volkswagen, Skoda - всі ці бренди подолали рубіж в 5 тис. авто. Але в 2018 році до «п'ятитисячників» додався і Nissan. Дилери японської марки в умовах досить скромного модельного ряду змогли додати в продажах відразу на 22%.

З близькими результатами фінішували Hyundai і Kia. І дивно, що Hyundai виріс за 2018 рік майже на стільки ж авто, скільки недорахувалися в Kia. Ще один тренд 2018 року - це прорив Audi в Топ-10. Німецький бренд позначив свої претензії на лідерство ще в 2017-му, коли фінішував на межі «десятки», а за 2018 рік зумів влаштуватися на 9-му місці.

Жорстка конкуренція в преміум-сегменті за минулий рік лише посилилася. До того ж, про свої амбіції в боротьбі за заможних клієнтів позначилися і Land Rover, і Volvo.

2018 рік став повністю провальним для бюджетних брендів. Витримувати конкуренцію з ринком старих авто і «єврономерів» багатьом виявилося не під силу. У підсумку, з різних причин, але катастрофічно впали продажі і Ravon, і ЗАЗ, а реалізація китайських автомобілів звелася до кількох сотень. Але з кожного правила, як відомо, є виняток. Так, навпаки, дуже непогано пішли продажі нових моделей Chery. Зростання в 91,6% і повернення в число об'ємообразуючих марок - головний підсумок 2018 року для Chery.

На жаль, але 2018 рік запам'ятався і остаточним відходом з українського ринку, як мінімум, двох брендів. А дилерські мережі переформатувалися і трансформувалися. Але головне, що в 2018 році українському ринку нових автомобілів вдалося встояти і майже зберегти обсяги продажів.

 

 

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі