За даними інформаційно-аналітичної агенції AUTOConsulting,у червні автодилерам вдалося відправити покупцям 3376 нових легкових автомобілів, що на 19,5% краще, ніж у травні. За шість місяців своїх власників знайшли 17623 легкові авто, що на 68% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
У червні лідером продажів знову стала Toyota, якій вдалось збільшити продажі на 19% (до 500 шт., 14,8% ринку легкових авто). Це, щоправда, на 35% менше, ніж у червні 2014 року.
Друге місце другий місяць з показником у 11,5% від усіх продажів поспіль втримує Renault, якій у червні вдалось майже подвоїти продажі до результату травня (+93%, 388 авто). Це також на 4% більше, ніж роком раніше.
Третє місце займає ЗАЗ, якому віддали перевагу 7,3% покупців, наростивши у червні до травня продажі на 27%.
Окрім лідерів, до десятки українського ринку увійшли Nissan(5,6% ринку у червні), Hyundai (5,12%), Mazda (5,09%), Volkswagen (4,18%), Ford (4,03%), KIA (4,03%) та Skoda (3,50%).