Як повідомляє AUTO-Consulting, зусиллями всіх операторів авторинку в червні вдалося реалізувати на 10% більше нових легкових автомобілів, ніж роком раніше. Це дозволило за підсумками 6 місяців вийти на позитивну динаміку + 1,28%. Більше була реалізація і в порівнянні з травнем (+ 2,04%)
Так, за даними AUTO-Consulting, червень став непоганим місяцем для автодилерів, яким сумарно вдалося реалізувати 6847 нових легкових автомобілів (без урахування комерційних LCV). На тлі попередніх місяців стагнації, в червні значно активізувалася і конкурентна боротьба між основними «гравцями».
Лідером українського авторинку в травні знову стала Toyota, на другому місці - Renault, а ось за третє місце розгорнулася запекла боротьба. У битві участовать відразу три бренди: Kia, Hyundai і Nissan. Але в червні дилерам Kia вдалося реалізувати все ж більше автомобілів і стати №3 на ринку.
Skoda стабільно зайняла 6-е місце, а ось на 7-е місце вперше в історії вийшли автомобілі Peugeot, зумівши зайняти 4,09% ринку. Французам вдалося потіснити з цього місця Volkswagen.
Нарощували в червні продажі і дилери Suzuki, а абсолютним лідером за показником зростання стали дилери BMW. Їм не тільки вдалося повернути бренд в Топ-10 українського ринку, але і наростити продажі на 45%.
Відзначимо, що майже у всіх преміальних брендів в червні фіксували двозначне зростання продажів перед початком літнього сезону відпусток, але розстановка сил від цього істотно не змінилася. Всього ж за 1 півріччя 2019 року дилерам вдалося реалізувати в Україні 38898 нових автомобілів і звести динаміку авторинку в позитивну зону (+ 1,28%).
Джерело: http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=44253