Перший місяць весни приніс очікуванне збільшення продажів нових легкових автомобілів. Зусиллями усіх операторів вдалося реалізувати 6,6 тис. авто, що стало на 28% більше, ніж торік. За підсумками 1 кварталу український авторинок зріс на 40%, але березень продемонстрував, що далі нас чекають вже не такі вражаючі цифри відновлення.
Цікаво, що всі лідери ринку стабільно пройшли березень і втримали свої позиції. Toyota продовжує лідирувати, а Renault додала у продажах одразу +43%, завдяки високому попиту на Duster. Саме цей кросовер і продовжує лідирувати на українському ринку серед моделей авто.
Значно додала у продажах і BMW (+40%), що дало змогу баварцям зайняти 5-е місце на українському ринку і укріпити безаперечне лідерство у преміальному сегменті.
Потужно стартував у весну і Hyundai, дилери якого додали у продажах 66% і зміг повернутися у Топ-10 українського авторинку.
Схоже, що лютневий стрибок Peugeot на 5-е місце на авторинку, виявився не випадковим. У березні дилери Peugeot знову підтвердили новий рівень обсягу продажів і реалізували майже стільки ж автомобілів.
Продовжують домінувати на ринку електромобілів поставки з Китаю. Цей напрямок дав змогу вийти на значні обсяги BYD, Zeekr та іншим китайським виробникам. Вони вже випереджають деякі японські та окремі європейські бренди, які ще декілька років тому мали стабільно виликі показники.