Британська компанія Connected Energy, що випускає зарядні системи для електромобілів, домовилася з Renault про повторне використання зношених літієвих батарей від електрокарів. Старі акумулятори застосують як стаціонарних накопичувачів електроенергії для «швидких» зарядних станцій.
В рамках проекту E-STOR компанія Renault постачатиме партнерам з Connected Energy колишні в експлуатації тягові акумулятори від електромобілів і гібридів. Замість утилізації старі батареї встановлюються на громадської зарядної станції або в «гаражної» зарядці на приватній території. Це дозволяє істотно заощадити на вартості установки в порівнянні з використанням нових батарей, а також забезпечує власників електромобілів потужним джерелом енергії, який не залежить від поточної навантаження на мережу.
Стаціонарний блок E-Stor повільно заряджається вночі, коли електрика обходиться дешевше або в будь-який час доби, якщо можливостей мережі не вистачає на установку потужної зарядної системи або зарядка використовується часто. В результаті власники електромобілів отримують швидкий і відносно дешевий джерело енергії.
У Великобританії продаж базових систем E-Store з акумуляторами ємністю 50 кВ/ч почнуться в липні 2016 року. При необхідності кількість батарей можна збільшити, що дозволить заряджати кілька машин одночасно.