Запорізький автозавод (ЗАЗ) випускав і продовжить у 2016 році випускати автомобілі для українського ринку, - повідомили AUTO-Consulting у прес-службі корпорації «УкрАвто», яка володіє контрольним пакетом акцій заводу. Більше того, у портфелі ЗАЗу залишаються ті ж самі моделі, що й у 2015 році. Це – Сенс, Ланос, Віда і Форца, однак тепер вони відповідають нормам Євро-5.
Єдина корекція, якої зазнав модельний ряд, - це відмова від виробництва Lanos з двигуном 1,4 л та автоматичної коробки передач, а також від аналогічного виконання моделі VIDA. Але навіть двигун українського виробництва 1,3 л, яким комплектують ЗАЗ Sens, інженерам заводу вдалося довести до норм токсичності Євро-5.
Однак враховувати ситуацію на українському автомобільному ринку ЗАЗу доводиться. Тому завод свою виробничу програму формує, виходячи із замовлень та потреб ринку. Продовжиться і співпраця з традиційними партнерами ЗАЗу на зовнішніх ринках. Передбачено виробництво машинокомплектів для складального цеху в Єгипті. Крім того, ЗАЗ продовжує шукати нові ринки. У 2016 році ЗАЗ планує закріпитися у країнах Африки та Ближнього Сходу.
Але звичайно, найбільш пріоритетним ринком для ЗАЗу продовжує залишатися свій власний. Так, за інформацією прес-служби «УкрАвто» у дилерській мережі в Україні сформовано нормативний залишок автомобілів у межах 3-4 місячних обсягів продажів. По його закінченню, завод плануватиме виробництво нових партій автомобілів.
Продовжить роботу у 2016 році і Мелитопольський моторний завод (МеМЗ). У його планах – випуск двох найменувань двигунів: обсягом 1,3 л, який встановлюється на автомобіль Сенс, і обсягом 1,5 л, що встановлюється на автомобіль Форца.
Однак у прес-службі «УкрАвто» не приховують, що, як і уся економіка України, ЗАЗ також перебуває у тяжких умовах. Головне завдання 2016 року для ЗАЗу – це вижити. Зберегти виробництво і трудовий колектив. Тому ЗАЗ буде дуже гнучко будувати свою продуктову політику та реагувати на зміни попиту, наскільки це можливо в умовах серійного випуску, - резюмували в «УкрАвто».