VW запускає дизеля з м'яким гібридом і газові двигуни
VW запускає дизеля з м'яким гібридом і газові двигуни

Потрапивши в найбільший скандал в автомобільній історії, Volkswagen збільшує електрифікацію лінійки силових агрегатів, а також акцентує увагу на двигунах, що працюють на стиснутому природному газі. На Віденському моторному симпозіумі німецька компанія підтвердила, що Mk8 VW Golf першим прийде з новою 48-вольтової гібридної трансмісією, яка в даний час розробляється. Модель наступного покоління вийде на дороги незадовго до того, як в 2020 році буде введено в дію нову європейську межу шкідливих викидів СО2 в 95 г / км.

При цьому компанія не поспішає оснастити свою лінійку повними гібридами або плагін-гібридами, а буде використовувати «м'який» гібрид, як найбільш дешевий і доступний більшій кількості споживачів. VW заявив, що «прагне зробити гібридні приводи доступними для надзвичайно великої клієнтури» з системою, яка, за твердженням виробника, «різко знизить споживання і викиди і в той же час запропонує додатковий динамізм і комфорт».

Нині компанія працює над інтеграцією м'якої гібридної технології в дизельний двигун. Вона розробила 2.0-літровий TDI з 12-вольтовим стартер-генератором, яким повинні бути оснащені Audi з поздовжньо установленим двигуном. Потім нові м'які гібридні дизелі будуть використовуватися в моделях, що базуються на архітектурі MQB, з поперечним компонуванням двигуна.

На симпозіумі представники Volkswagen розповіли, що працюють над виробничою версією двигуна, що використовує природний газ, який, за заявою, практично не виробляє викидів частинок. Для розробки технології інженери використовували 1,5-літровий блок TSI ACT BlueMotion, який розвиває таку ж кількість потужності - 130 л.с, але при цьому в середньому витрачає 3,5 кг газу на 100 км, якщо встановлений в нинішньому поколінні Golf з « автоматом »з двома зчепленнями.

Як бачимо, на відміну від інших автовиробників, Volkswagen, мабуть, не прагне запустити широкий спектр повністю електричних моделей, а замість цього приділяє більше уваги гібридизації.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі