З огляду на розміри азіатських ринків і концентрацію автовиробництва, останні десятиліття цей регіон визначає погоду для всіх найбільших виробників.
Всесвітня організація автовиробників (OICA) висловила стурбованість охолодженням споживчої активності на основних ринках і, перш за все, в Китаї.
Згідно з підготовленим до Генеральної асамблеї OICA аналізом, Китай планує продати на своєму ринку в поточному році близько 25,8 мільйонів нових автотранспортних засобів або на 8% менше, ніж в 2018 році.
Що стосується прогнозу продажів на 2020 рік, то на думку Китайської асоціації автовиробників (СААМ) є всі передумови до збереження негативної тенденції, але падіння буде помітно меншим.
Експерти СААМ визначили загальну економічну кон'юнктуру автомобільного ринку Китаю, а причиною назвали три макроекономічних аспекти:
Чергова щорічна зустріч учасників всесвітньої організації автовиробників почалася в середу в Мумбаї (Індія).
Проведення Асамблеї в Азії не випадково, оскільки саме ця частина світу сьогодні є місцем створення нових трендів для світового автопрому.
Ця тема і стала лейтмотивом для зустрічі. З огляду на розміри азіатських ринків і концентрацію автовиробництва, останні десятиліття цей регіон визначає погоду для всіх найбільших виробників.