Volvo: головна проблема електромобілів - відсутність стандартизації зарядок
Volvo: головна проблема електромобілів - відсутність стандартизації зарядок

Пам'ятайте часи, коли у кожного виробника мобільного телефону було своє зарядний пристрій? Того разу проблему допомогли вирішити екологи - вони порахували, скільки щорічно зарядок виявляється на смітнику. І виробники прийшли до меморандуму: почати використовувати уніфікований стандарт mini-usb.

Сьогодні Volvo Cars закликає колег-автовиробників до стандартизації зарядок для електрокарів.
Компанія Volvo збирається взяти участь в проекті Charging Interface Initiative, мета якого - створення єдиного стандарту зарядних станцій для електромобілів будь-яких марок. Учасники проекту вважають, що розвиток електротранспорту значно випереджає розвиток інфраструктури для нього і вважають, що єдині для всіх стандарти підзарядки акумуляторів - завдання глобального рівня.
«Ми бачимо, що зміна парку автомобілів в сторону електрифікації йде вже повним ходом і можливості батарей електромобілів з кожним роком покращуються, при падінні витрат на їх утримання. Тому зарядна інфраструктура повинна бути переглянута », - пояснює Доктор Пітер Мертенс, перший віце-президент компанії Volvo Cars з наукових досліджень, -« Але в той час як ми з технологічної точки зору вже готові до переходу на електромобілі, зарядна інфраструктура ще не зовсім відповідає всім вимогам. Щоб дійсно зробити легким перехід на електрокари, дуже необхідна глобальна стандартизована тарификационная система».
За таку ініціативу, до слова, ратують також BMW, Daimler, FCA, Ford, GM і VW. А тепер і "Вольво". За задумом, CCS повинна забезпечувати як довгу, так і швидку зарядку змінним або постійним струмом потужністю від 43 до 350 кВт, а також володіти універсальним штекером.
У Volvo вважають, що фірмам необхідно якомога швидше домовитися про єдиний стандарт зарядних станцій і універсальному роз'ємі, через який можна було б зарядити будь-який електромобіль або plug-in гібрид в будь-якій точці планети. Без консолідації зусиль в цій області не вдасться домогтися бурхливого зростання мережі зарядних станцій, а без неї, відповідно, неможливо продавати багато екологічно чистих машин, чого так завзято домагаються уряди багатьох країн.
Втім, шведи збираються і самі поиметь пряму вигоду від розвитку інфраструктури для електромобілів і гібридів. Компанія Volvo збирається в майбутньому стати одним з провідних виробників подібного транспорту: відомо, що нинішня платформа SPA дозволяє будувати як гібриди, так і електрокари, і в Volvo планують пропонувати модифікацію з заряджається гібридною силовою установкою для кожної своєї моделі. Крім того, до 2019 року шведи випустять повноцінний електромобіль.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі