Volkswagen представить до 75 електричних і близько 60 гібридних моделей до 2029 року
Volkswagen представить до 75 електричних і близько 60 гібридних моделей до 2029 року

Заплановані інвестиції і витрати на розробку для майбутніх областей, таких як гібридизація, електрична мобільність і цифровізація, складуть приблизно 60 мільярдів євро в період з 2020 по 2024 рік.

Компанія заявила, що планує до 2029 року продати 20 мільйонів повністю електричних транспортних засобів, а також близько 6 мільйонів гібридних транспортних засобів на той час, сподіваючись, що вони допоможуть досягти нових європейських цілей щодо викидів двоокису вуглецю (CO2).

Німецький автомобільний гігант Volkswagen заявив, що до 2024 року він інвестує 60 мільярдів євро (66 мільярдів доларів) в перехід на електрифіковані автомобілі (чисті електромобілі, гібриди і плагін-гібриди), оскільки автовиробники в усьому світі переглядають плани електрифікації. Ця сума збільшилася на 16 мільярдів євро в порівнянні з раніше оголошеними інвестиціями.

У плані, затвердженому його наглядовою радою, VW також заявив, що протягом наступного десятиліття представить до 75 повністю електричних моделей і близько 60 гібридних транспортних засобів, в порівнянні із загальним числом 70 для обох типів, які вже були анонсовані раніше.

«Ми рішуче просуваємося вперед в процесі трансформації Volkswagen Group і спрямовуємо наші інвестиції на майбутнє мобільності. Це є частиною нашої систематичної і послідовної реалізації стратегії », - сказав Ханс Дітер Петш (Hans Dieter Pötsch), голова наглядової ради Volkswagen Group.

Виконавчий директор Герберт Дісс додав: «У найближчі роки ми знову активізуємо наші інвестиції. Гібридизація, електрифікація і цифровізація нашого флоту стають все більш важливим напрямком. Ми маємо намір скористатися перевагами ефекту масштабу і домогтися максимальної синергії. Ми також працюємо над підвищенням продуктивності, ефективності та бази витрат, щоб забезпечити досягнення наших цілей ».

Близько 20 мільйонів електромобілів, запланованих на 2029 рік, будуть засновані на модульній матриці електроприводу (MEB), що залишилися 6 мільйонів гібридних автомобілів будуть засновані на платформі High Performance Platform (PPE).

Вони будуть вироблятися на німецьких заводах в Цвіккау, Емдені, Ганновері, Цуффенхаузене і Дрездені. Плани зі створення майданчика в Емдені були підтверджені, згідно з якими виробництво електричного ID.Next має розпочатися в 2022 році. Закамуфльована версія ID.Next вже була представлена ​​на Франкфуртському автосалоні цього року.

Виробництво електрифікованих транспортних засобів також заплановано за межами Німеччини на заводах компанії в Млада-Болеславі, Чаттануге, Фошань і Антінг.

Volkswagen минулого місяця заявив, що впевнений в досягненні фінансових цілей, незважаючи на більш низькі перспективи продажів, і попередив, що «ринки транспортних засобів будуть скорочуватися швидше, ніж передбачалося раніше в багатьох регіонах».

Глобальне уповільнене зростання, викликане торговими війнами і невизначеністю Brexit, особливо сильно вдарило по автомобільній промисловості, а також величезні витрати, пов'язані з переходом на виробництво електромобілів.

Volkswagen також був залучений в ряд судових справ з тих пір, як чотири роки тому визнав, що він незаконно оснастив 11 мільйонів дизельних автомобілів по всьому світу програмним забезпеченням, щоб вони виглядали менш забруднюючими.

REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі